Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen is heel gemakkelijk! Je kiest je gewenste product, selecteert de juiste maat indien nodig en je klikt op 'IN SHOPPING BAG'. Het product wordt nu in je winkelwagentje geplaatst! Als je winkelwagentje vol is en je wenst je bestelling af te ronden, klik je op bestelling afronden. Op de checkout pagina volg je vervolgens alle stappen t.e.m. de betaling. Wanneer de betaling gelukt is ontvang je steeds een orderbevestiging met bijgesloten factuur via mail. 

Is het mogelijk een product te reserveren of te komen passen?

Helaas is het niet mogelijk om producten of items te reserveren en/of deze te komen passen. Aangezien we enkel een webshop zijn en door grote belangstelling voor onze wisselende collecties, kunnen wij helaas niets uit stock halen en aan de kant houden. 

Een item dat ik wil bestellen is niet meer op voorraad, komt dit weer binnen?

We werken vaak met wisselende en exclusieve items, waardoor sommige musthaves snel uitverkocht kunnen zijn. Wil je toch nagaan of dit product nog binnen komt, stuur ons dan een mailtje met de naam van het product en dat je het graag zou willen bestellen indien het terug op voorraad komt.

Houd ook zeker goed onze social media pagina's in de gaten, hier worden ook steeds alle updates gepost! 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen België bedragen €4,99 en binnen Nederland €6,50. Vanaf €75,- wordt je bestelling gratis verzonden binnen België. Voor onze Nederlandse buren is er gratis verzending vanaf €100,-. Er kan ook verzonden worden naar andere Europese landen, de prijzen kan je terug vinden tijdens de checkout. 

Hoelang duurt het vooraleer mijn pakket verzonden en geleverd wordt?

We doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen! Bestel je op werkdagen voor 14:00, dan wordt je bestelling diezelfde dag nog verstuurd. Met geluk heb jij je items al de volgende dag in huis. Meer dan 95% van de pakketjes worden steeds de volgende dag door Bpost geleverd. Dit is geheel afhankelijk van hoe snel Bpost werkt en daar hebben wij helaas geen vat op. Bestellingen op vrijdagnamiddag na 17h worden pas op maandag verzonden. Bij bestellingen uit Nederland kan de levering 2 tot 3 werkdagen in beslag nemen.

Heb jij je pakketje na 3 werkdagen nog niet in huis? Gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen! 

Krijg ik een track & trace om mijn pakket te volgen?

Wanneer je pakket verzonden is ontvang je steeds een mail met hierin de bijhorende track & trace code om je pakketje zorgvuldig op te volgen. Heb je geen mail aangekregen? Check zeker je spam of kijk in je account de correctheid van je emailadres na. Deze kan je steeds aanpassen. 

Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling, kan ik deze nog aanpassen? 

In verband met de drukte en onze voorraad is het niet altijd mogelijk om een geplaatste bestelling aan te passen. Je mag natuurlijk altijd zo snel mogelijk contact met ons opnemen en als we dit tijdig zien kunnen we het probleem misschien oplossen. In het slechtste geval is je bestelling al verzonden en moeten we het oplossen met een retour. 

Ik was niet thuis toen Bpost mijn pakje wilde afleveren! Wat moet ik nu doen?

Normaal gezien laat de postbode een briefje achter in je brievenbus, waarmee je je pakketje kan gaan afhalen in het postkantoor. Ook via de track & trace kan je dit opvolgen. 

De postbode heeft normaal gesproken een briefje achtergelaten in je brievenbus, waarmee je je pakje kunt gaan afhalen in een postkantoor of postpunt (staat vermeld op het briefje)...

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Je kortingscode kan je bij het afrekenen steeds ingeven onder het vakje 'kortingscode'. Let wel, het systeem kan maar één code per bestelling accepteren. Stel er is een kortingsactie met kortingscode aan de gang waar je van wil gebruik maken, maar je hebt ook een cadeaubon/code die je wil besteden, dan kan je best één van de twee codes besteden en ons een mailtje sturen met het probleem. Nadien storten wij jou het bedrag dat je nog tegoed hebt naar je terug. 

Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen! Wat moet ik doen?

Wanneer een order betaald en gelukt is, ontvang je ALTIJD een orderbevestiging. Indien niet, check eerst je spam in je mailbox. Mocht de mail daar niet terug te vinden zijn is er denkelijk iets misgegaan met het invullen van je emailadres. Check in je account of hier een foutje in zit. Als dit niet het geval is, maar de betaling is wél van je rekening gegaan en je ontvangt toch geen bevestiging? Neem dan zeker zo snel mogelijk contact met ons op via mail en dan zoeken wij dit verder uit. 

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Zijn de items niet wat je ervan verwacht had? Jammer, maar dat kan gebeuren! Je kan je artikelen steeds binnen 10 werkdagen ruilen of retourneren. Voor alle duidelijke info hieromtrent verwijs ik je door naar de pagina 'retourneren en ruilen'

Mijn artikel werd beschadigd/verkeerd geleverd, wat moet ik nu doen? 

Is een artikel beschadigd of hebben we een verkeerd item geleverd? Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met je naam, ordernummer en het artikel waarbij er iets mis is gegaan. We zullen meteen kijken of we het artikel voor je kunnen omruilen. Hebben we het artikel niet meer op voorraad? Dan kan je een gewenst ander artikel kiezen of een terugbetaling krijgen.

De kosten voor terugzenden zijn uiteraard voor onze rekening.