FAQ - Fashionique
Menu
0
Verzending binnen de 2 Werkdagen!
GRATIS verzending vanaf €100 (BE & NL)
14 dagen bedenk tijd! (Retouren op eigen kost)
GRATIS ophalen in de winkel mogelijk!

FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen is heel gemakkelijk! Je kiest je gewenste product, selecteert de juiste maat indien nodig en je klikt op 'IN SHOPPING BAG'. Het product wordt nu in je winkelwagen geplaatst! Als je winkelwagen vol is en je wenst je bestelling af te ronden, klik je op bestelling afronden. Op de checkout pagina volg je vervolgens alle stappen t.e.m. de betaling. Wanneer de betaling gelukt is ontvang je steeds een orderbevestiging met bijgesloten factuur via mail. 

Kan ik een item passen? 

Tuurlijk binnenkort opent onze nieuwe winkel van Notre Maison hierin zal een Fashionique corner gemaakt worden waar de online collectie dus ook fysiek geshopt kan worden! Dus binnenkort is iedereen welkom op Diesterstraat 7, 3500 Hasselt.

Een item dat ik wil bestellen is niet meer op voorraad, komt dit weer binnen?

We werken vaak met wisselende en exclusieve items, waardoor sommige musthaves snel uitverkocht kunnen zijn. Wil je toch nagaan of dit product nog binnen komt, dan kun je je email achterlaten bij het gewenste uitverkochte item en word je op de hoogte gebracht wanneer deze weer op voorraad is!

Houd ook zeker goed onze social media pagina's in de gaten, hier worden ook steeds alle updates gepost! 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen België bedragen €5,95 en binnen Nederland €7,95. Vanaf €100,- wordt je bestelling gratis verzonden binnen België & Nederland.

Hoelang duurt het vooraleer mijn pakket verzonden en geleverd wordt?

We doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen maximum binnen de 2 werkdagen! Met geluk heb jij je items al de volgende dag in huis. Meer dan 95% van de pakketjes worden steeds de volgende dag door Bpost geleverd. Dit is geheel afhankelijk van hoe snel Bpost werkt en daar hebben wij helaas geen vat op. Bij bestellingen uit Nederland kan de levering 2 tot 3 werkdagen in beslag nemen.

Heb jij je pakketje na 5 werkdagen nog niet in huis? Gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen! Via [email protected]

Krijg ik een track & trace om mijn pakket te volgen?

Wanneer je pakket verzonden is ontvang je steeds een mail met hierin de bijhorende track & trace code om je pakketje zorgvuldig op te volgen. Heb je geen mail aangekregen? Check zeker je spam of kijk in je account de correctheid van je emailadres na. Deze kan je steeds aanpassen. 

Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling, kan ik deze nog aanpassen? 

In verband met de drukte en onze voorraad is het niet altijd mogelijk om een geplaatste bestelling aan te passen. Je mag natuurlijk altijd zo snel mogelijk contact met ons opnemen en als we dit tijdig zien kunnen we het probleem misschien oplossen. In het slechtste geval is je bestelling al verzonden en moeten we het oplossen met een retour. 

Ik was niet thuis toen Bpost mijn pakje wilde afleveren! Wat moet ik nu doen?

Normaal gezien laat de postbode een briefje achter in je brievenbus, waarmee je je pakketje kan gaan afhalen in het postkantoor. Ook via de track & trace kan je dit opvolgen. 

De postbode heeft normaal gesproken een briefje achtergelaten in je brievenbus, waarmee je je pakje kunt gaan afhalen in een postkantoor of postpunt (staat vermeld op het briefje)...

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Je kortingscode kan je voor het afrekenen steeds ingeven onder het vakje 'kortingscode' bij je winkelwagen. Let wel, het systeem kan maar één code per bestelling accepteren. Stel er is een kortingsactie met kortingscode aan de gang waar je van wil gebruik maken, maar je hebt ook een cadeaubon/code die je wil besteden, dan kan je best één van de twee codes besteden en ons een mailtje sturen met het probleem. Nadien storten wij jou het bedrag dat je nog tegoed hebt naar je terug. 

Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen! Wat moet ik doen?

Wanneer een order betaald en gelukt is, ontvang je ALTIJD een orderbevestiging. Indien niet, check eerst je spam in je mailbox. Mocht de mail daar niet terug te vinden zijn is er denkelijk iets misgegaan met het invullen van je emailadres. Check in je account of hier een foutje in zit. Als dit niet het geval is, maar de betaling is wél van je rekening gegaan en je ontvangt toch geen bevestiging? Neem dan zeker zo snel mogelijk contact met ons op via mail en dan zoeken wij dit verder uit. 

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Zijn de items niet wat je ervan verwacht had? Jammer, maar dat kan gebeuren! Je kan je artikelen steeds binnen 10 werkdagen ruilen of retourneren. Voor alle duidelijke info hieromtrent verwijs ik je door naar de pagina 'retourneren en ruilen'

Mijn artikel werd beschadigd/verkeerd geleverd, wat moet ik nu doen? 

Is een artikel beschadigd of hebben we een verkeerd item geleverd? Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met je naam, ordernummer en het artikel waarbij er iets mis is gegaan. We zullen meteen kijken of we het artikel voor je kunnen omruilen. Hebben we het artikel niet meer op voorraad? Dan kan je een gewenst ander artikel kiezen of een terugbetaling krijgen.

De kosten voor terugzenden zijn dan uiteraard voor onze rekening.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

SUBSCRIBE FOR SOME INBOX LOVE?!

Subscribe!

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis

Taal & Valuta